Close

Giriş Yap

Close

Register

Close

Şifremi Unuttum

Steam, 2019 Yıl Değerlendirmesi Yayınlandı

Dünyanın en büyük dijital satış platformlarından birisi de Steam’dır. Bunun yanında PC’de büyük bir kitleye sahip olduğunu da biliyoruz. Özellikle ülkemizde de son derece popüler bir dijital satış platformu. Bunun yanında 2020 senesine gireli bir ay gibi bir süre geçti. Bunlar ile de birlikte Steam, 2019 yıl değerlendirmesi yayınlandı. Bu yayınlanan değerlendirme ile birlikte 2019 yılı Steam için nasıl geçti. Aynı zamanda satın alımlar ve geçirilen süre ne kadar bunlar da ortaya çıkmış oldu. Şimdi hep birlikte Steam’da 2019 yılında neler olmuş bir göz atalım.

Steam, 2019 Yılında Neler Oldu

İlk olarak 2019 yılı kendisinden bir önceki yıl olan 2018 yılından daha iyi geçtiğini belirtmemiz gerekiyor. 2018 yılı verilerine göre Steam 2019 yılında daha iyi bir dönem geçirdi. Aktif aylık kullanıcı sayısı 95 milyona ulaştığını açıkladılar. Bu durumda Steam’a geçen sene büyük bir ilgi olduğunu gösteriyor.

2019 senesinin sonlarına doğru gelen Steam Labs ve yeni Keşfedilebilirlik sistemi özelliği ile ilgili olumlu geri dönüşler almayı başardı Valve ekibi. Yaptıları bu yeni sistem oyuncuları memnun etmeyi başardı. Daha önce getirdikleri yenilikleri mağazaya entegre edemedikleri için kullanıcı geri bildirimi alamadıklarını açıkladılar. Steam Laboratuvarı’nın bu açığı kapattığını söylediler.

Yine yeni eklenen ‘Derin Dalış’ özelliği ile birlikte bir çok yapımcının oyunu daha fazla kullanıcıya ulaştırıldı. Bu sayede de Derin Dalış güncellemesinden olumlu geri dönüşler alındı. Valve’ın verilerine göre Steam Laboratuvarı 2.7 milyar gösterim ve 57 milyon görüntülenme alırken, pek çok oyunun istek listesine eklenmesini de sağladı.

Eylül ayında eklenen ‘Keşfedilme Güncellemesi’ özelliği de meyvelerini vermeye başladı. Bu sayede bağımsız yapımcılar tarafından olumlu geri dönüşler aldıklarını bildiriyorlar. Bu özellik sayesinde bir çok oyun yeni oyuncular ile buluşma imkanı buldu.

İnceleme Bombardımanları

Epic Games Store’nin ortaya çıkması ile bir çok oyun Steam’a daha geç gelmişti. Bu yüzden de oyuncular bu duruma tepkilerini inceleme bombardımanı ile gösterdiler. Bu durum Steam ve geliştiriciler için büyük bir sıkıntı ortaya çıkardı. Aynı zamanda oyuncular açısından da büyük bir problem doğurmuştu. Bu yapılan bombardıman ile birlikte bir çok oyunun puanları düşürüldü. Bunun önüne geçmek için de Steam önlem almaya başladı. Bu alınan önlem işinin sonucu da şuan için iyi bir hale getirildi.

Bu sebeple Valve, kullanıcı inceleme bombardımanlarını tespit etmek için geliştirici geri bildirimlerini ve anormal inceleme etkinliklerini kullanıyor. Sene boyunca 44 adet bombardıman olduğunu ve bunları “konu dışı” olarak işaretlediklerini belirttiler. Kullanıcıların istediği takdirde bu “bombardıman incelemelerini” kapatabileceklerini de hatırlatalım.

Gelelim oyuncuları daha fazla ilgilendiren ve oyuncular odaklı konuya. Geçtiğimiz sene Steam üzerinden tam 21 milyar saat oyun oynanmış. Steam Atölyesine ise (bazı zararlı yazılımları da katarak) 4.3 milyon adet içerik yüklenmiş. 2019’un son iki ayında 3.7 milyon kullanıcı Remote Play özelliğini kullanırken, 2.3 milyon kişi de Remote Play Together sistemini kullanmış.

Son olarak da bu gelen açıklamalar ile birlikte Steam bu sene mobil taraf için önemli değişiklikler yapacağını da açıkladı. 2020 yılında Steam mobil tarafa da önemli değişiklikler ve güncellemeler de getirecek.

Sosyal Medya Hesaplarımızdan Bizleri Takip Etmeyi Unutmayın 😀

Gönderiyi Paylaş

İlgili Gönderiler

0
0

    Cevap bırakın

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Zorunlu alanlar * olarak işaretlenmiştir

    Yorumunuzu gönderdiğiniz için teşekkürler!
    trendbet - kalebet giriş -
    betkanyongiris.club
    -

    casinovale yeni giriş

    -
    kingbetting giriş
    - perabet -

    slotbar

    -
    bahsegel