Anasayfa » Halo Infinite Açık Dünyası Nasıl Olacak

Halo Infinite Açık Dünyası Nasıl Olacak

Halo Infinite
Halo Infinite açık dünyası nasıl olacak

Halo Infinite yılın en beklenen oyunlarından birisi. Xbox tarafının en büyük markalarından birisi. Uzun zamandır da yeni oyunun çıkması bekleniyor. Gelen bazı detaylar haricinde oyun hakkında fazla detay açıklanmamıştı. Oyun hakkında beklenen oynanış videosu ve detaylar Xbox Games Showcase etkinliği sırasında aktarıldı. Biz bu detaylara geçmeden önce IGN’nin yapmış olduğu röportajın detaylarına bir göz atacağız. IGN Halo Infinite Studio Başkanı Chris Lee ve Yardımcı Yaratıcı Yönetmen Paul Crocker ile röportaj yapmış. Halo Infinite açık dünyası hakkında bazı bilgiler açıklanmış. Detaylara göz atalım.

Halo Infinite Açık Dünyası

“Bunu daha çok geçmişten gelen sözümüzü yerine getirmek gibi düşünürdüm,” dedi Lee. “Bu önceki oyunlarda çok fazla açık oyun var, ama onlar her zaman bu lineer seviyelerde. Bu kez oyuncular yüzüğü keşfetme özgürlüğüne sahip olacaklar. Ama başlangıç, orta ve son ile bir hikaye anlatıyoruz oynadıkça oynatıcıyı taşımak istiyorum. ” şeklinde bir açıklamada bulundular. Bu açıklama ile birlikte serinin en büyük açık dünyasına sahip oyunu olacak.

Daha özgür bir Halo;

“Gösterdiğimiz demoda gördüğünüz şey, bu haritanız var. Halkanın bu devasa açık kısmı var. Oyunda o noktaya geldikçe, bu kampanyaya birkaç saat var, o zaman geçiş yapma yeteneğiniz var tüm alanı açın ve halkada nereye gitmek istediğinizi keşfedin. Açık ve kastedilen farklı yerleri keşfederek kastettiğimiz budur. [Halo’da] daha önce sahip olmadığınız kesinlikle bir özgürlük duygusu vardır. Ancak bu hikayeyi de anlatmak istiyoruz, bu yüzden öyküyü doğrusal olmayan bir hikaye ya da bunun gibi bir şey gibi ilerletmek istiyoruz “dedi Lee.

Oyunda keşif duygusu nasıl sağlanacak. Neden oyunu keşfetmek isteyelim;

“Bunun bir çeşit duygusal çekirdeği var. Bu yerlerin bazılarına da çekileceksiniz, buna hikaye tabanlı diyebilirsiniz. Bu aynı zamanda bayilikle ilgilidir. Gerçekten var olduğundan emin olmaya çalışıyoruz. Şef’in kahramanlığı ve insanlığa getirdiği umudu ve bunların dünya çapında oldukça güçlü çekişlerini güçlendirmesi için yapması gereken şeyler, “

Ama ya bir şeyi erken özlerseniz? Oyun boyunca her zaman geri dönebileceğinizi söyledi. “Oyunun başında tüm alanlarımızda sahip olduğunuz tüm hedeflere ulaşabilir veya ulaşamayabilirsiniz. Ancak her zaman geri dönüp keşfedebilir ve yapacak daha fazla şey bulabilirsiniz. Yapmanızı engelleyen hiçbir şey yok.”

Oyunda karakter ve silah yükseltme mekaniği nasıl olacak;

IGN tarafından oynanan demoda göze çarpan detaylardan birisi de oyunda deneyim çubuğunun olmaması. Silah yükseltme bildiğimiz şekilde işlemiyor. Bu konu hakkında da geliştirici ekip şunları açıkladı. Oyunda deneyime yada beceri ağacı yok. Daha çok bulduğunuz silahlar ile oyun gelişime açık olacak.

Silahlar

Oyunda bolca silah karşımızda olacakmış. Bu silahlardan bir kaçı ise şu şekilde sıralanıyor.

  • Ravager – Plazma yakıtı üzerinde çalışan, çepeçevre sarılmış üç turlu bir patlama enerji silahı. Yakıt seviyesi, her zaman olduğu gibi, bir yüzde ile temsil edilir. Sonunda yakın dövüş hasarını hafifçe artıran bir bıçak var.
  • Mangler – UNSC tabancasından daha yavaş ateş eden, ancak daha fazla hasar veren dev kinetik mermilere sahip bir Sürgün tabanca.
  • CQS48 Bulldog – Klasik av tüfeğinin yerini alan yeni UNSC isyan tüfeği. Bu, klasik bir av tüfeğinin 8 göstergesi üzerinde bir dum dergisi ve 12 ölçü ile yükseltildi.
  • VK78 Komando – Bu UNSC tüfeği tam otomatik olarak gidebilir ve orta-uzun menzil için iyidir.
  • Pulse Carbine – Klasik Covenant karabina silahının tanıdık ama tam olarak aynı olmayan bir versiyonu.

Oyunun açık dünyası, karakter gelişimi ve silahlar hakkında şimdilik gelen açıklamalar bu şekilde. Oyun çıkışını Xbox platformlarına ve PC için gerçekleştirecek.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Lost Password

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.