Anasayfa » Biomutant Geliştiricileri Neden Bu Kadar Süre Sessiz Kaldı

Biomutant Geliştiricileri Neden Bu Kadar Süre Sessiz Kaldı

Uzun süren sessizliğin ardından Biomutant geliştiricileri sessizliğini bozdu. Hatta sessizlik direkt olarak çıkış tarihiyle bozuldu. Peki bu kadar süre oyun hakkında haberlerin çıkmama sebebi neydi? Biomutant geliştiricileri Experiment 101 açıklamalarda bulundu. Stüdyo başkanı Stefan Ljungqvist’in söylemlerine göz atalım.

Oyunun bazı bölümlerinin daha büyük ve daha karmaşık hale geldiğini söylüyor. Ancak tüm bu ekstra işleri yirmi kişi gerçeleştirdi. Ljungqvist, bir buggy oyununu göndermek yerine, Experiment 101’in sessizce gerçekten bitmiş bir ürün oluşturmak için zaman ayırdığını söylüyor.

Sonuç olarak geliştirici ekip yarım bir yapım yerine tam oyun ile çıkışını gerçekleştirmek istedi. Bu yüzden de geliştirici ekip daha sessiz bir hale geçmeye başladı.

Bu süre içerisinde daha çok oyunda bulunan hataları ayıklamakla uğraştılar. Bunun yanında Biomutant’ın haritası yalnızca sekiz kilometrekare olması, savaşan kabileler, fethedilebilir ileri karakollar, savaşacak garip yaratıklar ve engellerin üstesinden gelmek için yeni biçimlere dönüşebilen kahramanlarla dolu. Bunların dengelemelerini ve hatalarını en aza indirmek için çalışmalara devam ediyorlar.

Geliştirici ekibin sadece yirmi kişiden oluşması aslında onların tabiri ile “Bu büyük bir oyun, 20 kişinin çiğnemesi için büyük bir ısırık.” olarak bakılıyor. Ama işin altından kalkmış gibi duruyorlar.

Ljungqvist’in açıklamaları:

Ljungqvist, “Kalite Güvencesi için çok büyük bir iş oldu, çünkü açık dünya oyunlarında onları bulmak kolay değil. Ve sonra bir kez bulunduklarında, onları düzeltmemiz gerekiyor ve bu da küçük bir ekip olarak bizi biraz daha zorluyor.” diyor.

“Herhangi bir oyun [daha küçük] hatalarla çıkarılabilir, ancak oyun deneyimini gerçekten bozan hatalardan bahsediyorum” diyor. “Bununla göndermek istemiyoruz. Sanırım bunu yapmaya hazır olana kadar beklememize neden olan buydu.” diyor.

Yine de, geçen yıl ekipte olan tek şey kalite güvencesi değil. Biomutant, o dönemde de mutasyona uğramıştır. “Senaryoya bakarsanız, 2019’un sonunda 80-85.000 kelime olduğunu düşünüyorum. Hemen hemen bir roman, ”diye hatırlıyor Ljungqvist. Ama son oyunda 250.000 kelimeye yakın. Senaryoyu paketlemek büyük bir şeydi.”

25 Mayıs’da oyun çıkışını gerçekleştirecek. PlayStation 4, Xbox One ve PC’de oyunu oynayabilirsiniz.

Sosyal Medya Hesaplarımız

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Lost Password

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.